Tokiko produktua

Gvtarraren istorioa eta filosofia

Gvtarra Hilario Sánchezek sortu zuen 1910ean. Sanchez familiak, Azagrako (Nafarroa) nekazarien familiak, barazkiak ontziratzen zituen urtean zehar beren kontsumorako, eta joan den mendearen hasieran erabaki zuen kontserba-fabrika abian jartzea beren seme-alabetako batzuek lan egin zezaten, arazo fisiko bat zela medio, ezin baitzuen landa-lanetan jardun.

Enpresak, hasieran, La Azagresa izena zuen, eta batez ere tomate-kontserbak, piperrak, zainzuriak eta melokotoiak merkaturatzen zituen, Ebroko Erriberako baratzeko produktuak. 30eko hamarkadan, Gerra Zibilarekin eta kontserben eskariaren gorakadarekin, enpresak hazkunde une garrantzitsua bizi izan zuen. Geroago, 50eko eta 70eko hamarkadetan, Manuel Sánchezek, familiaren 3. belaunaldiak, produktuen katalogoa zabaldu zuen, beste merkatu batzuei begiratzen hasi zen eta Gvtarra marka merkaturatzen hasi zen Euskal Autonomia Erkidegoan.

Gvtarra aitzindaria izan zen beirazko ontzien erabileran, eta barazki-kontserben enpresa aitzindari bihurtu zen merkatu nazionalean, bai eta erreferentzia ere nekazaritzako elikagaien sektorean, kalitateagatik eta berrikuntzagatik. Lidergo horri eutsi dio azken hamarkadetan, berrikuntzari esker, eta kontserben kalitatea eta tradizioa babesten jakin du.

 

Zein da Gvtarraren bereizgarria sektoreko beste markekin alderatuta

Gvtarra gainerako marketatik bereizten duena gure eremuarekiko eta, beraz, gure inguruarekiko hurbiltasuna eta harremana da.

Gvtarran nekazal prozesu osoa planifikatzen dugu gure nekazariekin, hazia ereiteko momentutik hasi eta uzta biltzen den arte. Produkturik onena eta biltzeko unerik onena hautatuko dugu, betiere barazkien kanpainaren barruan, eta 8 ordu baino gutxiagoan ontziratuko dugu.

Lehengaian jartzen dugun plangintza eta arreta hori, egiten dugun eskuzko hautaketa eta garbiketarekin batera, gure produktuetan kalitaterik onena ematen diguna da.

 

Norberaren herrian profeta izatea posible da?

Bai, gure kasuan, pertsona-talde batek hainbat hamarkadatan egindako lan sendo eta etengabearen emaitza da, kalitate onena eman eta barazkien naturaltasuna gorde nahi duelako.

 

Zer esango genioke barazki-ontziratuek freskoek baino mantenugai gutxiago dituztela pentsatzen duenari?

Azaldu eta gure fabrika ezagutzera gonbidatuko genuke; izan ere, gure produktuaren errealitatea da goizero biltzen dela eta 8 ordu baino gutxiagoan ontziratzen dela; beraz, baserriko freskotasun eta mantenugai guztiak mantentzen ditu, bitartekaririk gabe. Barazkiak landan aukeratzen dira lehenik, baita gure fabrikan ere; bertan garbitu, eskuz garbitu, ontziratu eta esterilizatu egiten dira, kontserbagarririk gehitu gabe, eta berezko propietate eta zapore guztiak mantentzen dira.

 

Zeintzuk dira zuen markaren berritasunak?

Tradizioan oinarritutako marka izan arren, etengabe bilatzen dugu balioa ematea eta kontsumitzaileak behar duenera egokitzea.

Gaur egungo kontsumitzailea ohiturak aldatzen ari da, baina beti bilatzen du urte osoan barazkien zaporea eta kalitatea erraz gozatu ahal izatea, jakinda ona dela barazkiekin egindako dieta osasungarria egitea. Horregatik, Gvtarran “Zure entsaladak” sorta merkaturatu dugu. 4 barazki-entsalada dira: barazkiak edo lekaleak jateko ireki eta ondu besterik ez da egin behar. Barazkiak eta mantenugai guztiak urteko (edo eguneko) plater eta une guztietan egon daitezen.

Gure entsaladilla errusiarra eta Campesina entsalada olibarekin eta oliba-olio birjina estrarekin, barazkiak jateko nahaste zaporetsu, dibertigarri eta oso osasungarriak dira. Gainera, estalkia erraz ken daiteke. Txitxirio edo babarrun entsaladak lekaleak eta barazkiak eta olibak konbinatzen dituzte modu zaporetsuan eta harrigarrian, lekaleak hotzean kontsumitu ahal izateko, gozatze hutsarekin edo nahi ez duzun osagairen bat gehitzeko.

 

Markaren beste berrikuntzetako bat da gure tomate-saltsetan oliba-olio birjina sartu izana eta “Uzta ekologikoa” eta “Gvtarra gatzik gabe” gamak zabaldu eta berrikustea, kontsumitzaile guztiengana iritsi ahal izateko.

Sortu zure kontua eta jaso ezazu astero gure newsletterra, EROSKIren azken berriekin eta informazio komertzialarekin

Izena eman nahi?
379243